phoneiconSme tu pre Vás 043/4211 333
Úvod

Augustové povodne

Augustové povodne znamenali pre celý region Turiec zaťažkávajúcu skúšku. Voda zaplavila pivničné priestory nielen v mestských častiach Košúty, Priekopa, Martin – Stred, ale aj v obciach Dražkovce, Horný a Dolný Kalník, Diaková, Sklabinský Podzámok, Sklabiňa, Turčianske Jaseno, Rakovo, Socovce.

Spoločnosť Brantner Fatra s.r.o. operatívne reagovala na požiadavky krízového štábu mesta Martin, ako aj na požiadavky starostov obcí postihnutých povodňami. Naša spoločnosť sa zapojila nielen do odstraňovania škôd vzniknutých po povodniach, ale aj do stavania zábran a zvyšovania brehu pomocou vriec s pieskom. O spôsobe zhromažďovania a o zvoze odpadov vzniknutých v dôsledku povodní sme občanov postihnutých mestských častí informovali prostredníctvom vylepených letákov. Pre veľkoobjemný odpad boli pristavené veľkokapacitné kontajnery, elektroodpad a nebezpečný odpad boli spred bytových domov zvážané osobitne. V záplavami najviac postihnutých mestkých častiach Martin – Stred, Košúty a Priekopa bolo zmanipulovaných 69 kusov VKK s celkovým množstvom odpadu 190 t. Pri odstraňovaní škôd na drevných porastoch boli vykonané pilčícke práce v rozsahu 80 hodín a do kompostárne bolo vyvezených 14 ton bioodpadu. Pre budovanie zábran sme zabezpečili dovoz a odvoz 60 t piesku. V rámci pohotovostnej služby úseku verejného osvetlenia boli vykonané v záujme ochranny ľudského života nevyhnutné elektroinštalačné práce v mestských častiach Košúty a Priekopa. Pre odstránenie nánosov bahna a čistenie ulíc, cestných komunikácii, kanálov a rigolov, dažďových uličných vpustí, ekodrenov boli v pohotovosti nielen strojné zariadenia a mechanizmy, ale i všetci zamestnanci technických služieb spoločnosti Brantner Fatra.

Pokiaľ sa chcete s nami skontaktovať môžete využiť tento formulár, príp. adresovať vašu požiadavku priamo na
fatra@brantner.sk. Súčasťou formuláru je aj príloha, kde môžete priložiť akýkoľvek súbor.

Vážený zákazník,
dovoľujeme si Vás požiadať o vyplnenie tohto dotazníka, ktorého cieľom je ohodnotiť spokojnosť
zákazníkov so službami spoločnosti Brantner.


Ďakujeme Vám za ochotu a čas strávený vyplnením dotazníka, ktorý nám pomôže pri neustálom zlepšovaní našich služieb.
Dotazník vyhodnotí zodpovedný pracovník.